Måndagsrapport 20 jan

Hej kören!
I går övade vi:
Adieu sweet Amaryllis
Änglamark
Vackert väder
Die beste Zeit
Kvällstilla
Väderrapport

Lämna gärna in förslag på väderlåtar till musikrådet!
Hälsningar Siv

Similar Posts

  • Sv: Norrbykören, måndagsrapport 22 september -25

    Jättemycket tack för korrektion, Vibeke. Jag har skickat ut ändring plus påminnelse om Körprisma. / Karin I Från: karin isgren <karin_isgren@hotmail.com&gt; Skickat: den 23 september 2025 20:22 Till: Elisabet Sandström <elisabet.s.sandstrom@gmail.com&gt;; Marianne Brunander <maja@brunander.se&gt;; Lennart Bengtsson <l.bengtsson9@telia.com&gt;; Eva Bolander <eva.bolander@live.se&gt;; Catharina Fredriksson <catharinafredriksson@gmail.com&gt;; maria.hammarqvist@ri.se <maria.hammarqvist@ri.se&gt;; Margaretha Karlsson <Margaretha.Karlsson@live.com&gt;; Karin Lindberg <karinlindberg45@gmail.com&gt;; ’Ulrik Marksten’ <ulrikmar@gmail.com&gt;; ’Gunilla…

  • Måndagsrapport 5 sept

    Hej kören! I går övade vi: Alta trinita beata Pärlor sköna Stilla sköna aftontimma Ave verum corpus April is in my Mistress face Låt mig värma din frusna själ Obs! Det blir inga stämövningar! Nästa vecka börjar alla kl 19.00 som vanligt! Det är dags att betala terminsavgiften till körens bankgiro 5061-6499 Aktiva medlemmar 1750kr …