Norrbykören, måndagsrapport 23 februari -26

Den 23/2 var det dags för föreningens årsmöte samt medlemsmöte, med traditionell semmel-fika! Båda mötena leddes förtjänstfullt av ordförande Karin K och allt avlöpte enligt schema. Protokoll kommer, men jag nämner här särskilt behov av 
Det blev inte jättemycket tid över till sång, men följande hann vi:
Därefter tog vi oss an scen 1 i tur och ordning:
Övningen gick i huvudsak bra, förutom när bootsen skulle börja gå; det blev i sällan skådad otakt! Därefter tog Pearl Divers del 1 vid, men vår tid var här ute så det blev i stället att tacka för ännu en kreativ måndagskväll!
Vårterminen -26:
22 mars, söndag, Kördag, heldag. Vallda bygdegård (mer info kommer)
25 april, lördag eftermiddag, träff med norska Harkmark Blandakor. Lokal bokad kl 11 – 18, Romelanda församlingshem, Kungälv (Frivilliga 1-2 st att planera med Vibeke behövs, maila Vibeke).
30 april kväll, Slottsskogen: ett framträdande, ev plus något med Vasa Paviljongskapell
9 maj, lördag kl 17. Vårkonsert Västerträffen: Musikaliska Pärlor
Ses på måndag!
/ Karin I 🎶

Similar Posts